Meer professionaliteit en kwaliteit, maar bovenal meer flexibiliteit en eenvoud met cloudtelefonie.
Cloudtelefonie.
Cloudtelefonie.
Meer professionaliteit en kwaliteit, maar bovenal meer flexibiliteit en eenvoud met cloudtelefonie.
De wereld stapt over op cloudtelefonie. Bellen via internet, ook wel VoIP (Voice over IP) genoemd, biedt vele voordelen. Cloudtelefonie is goedkoper, aangezien je telefooncentrale in de cloud draait. Je hebt dus geen dure, vaste telefooncentrale meer nodig. En deze hoef je ook niet meer te onderhouden.
Met VoIP komen vaste en mobiele telefonie samen. Je kunt bijvoorbeeld bellen via jouw mobiele telefoon met je vaste nummer. Ook kun je een keuzemenu of wachtmuziek instellen, gesprekken doorschakelen naar collega’s of beschikbaarheid controleren, (video)bellen op je desktop en voicemailberichten via email ontvangen. Via een app kun je jouw instellingen zelf beheren.
Van een eigentijdse werkplek wordt flexibiliteit verwacht. Medewerkers hebben op elke locatie toegang tot hun online werkomgeving. Hun telefoontoestel is hier volledig onderdeel van. Verbind je telefoonoplossing met je Windows desktop en tal van applicaties zoals Microsoft Teams of Salesforce. Je kunt zo bellen vanaf je computer en al jouw contacten en afspraken beheren.
Het gebruik van cloudtelefonie kent vele voordelen.
Bellen met Microsoft Teams
Optimale integratie van jouw telefooncentrale in Teams
Microsoft Teams staat bekend om de chat- en videoconferencing-mogelijkheden, en het gebruik hiervan is het afgelopen jaar alleen maar toegenomen. Hoe fijn is het immers om op één centrale omgeving over alle benodigde data en programma’s te beschikken die jij nodig hebt om jouw werkdag efficiënter te maken.
Combineer jouw telefooncentrale in de cloud met Microsoft Teams, en je maakt gebruik van het beste uit twee werelden: het ultieme gebruikersgemak van Teams en de betrouwbaarheid van een bewezen cloud-telefooncentrale.